1. Spełnij marzenia Swoje i Swoich Bliskich
  2. Odkurzacze basenowe Dolphin
  3. Basen na miarę Twoich potrzeb

wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Kontakt

  • Basen Studio
  • E-mail:sklep@basenstudio.pl
  • Telefon530-506-590
  • Fax44 68 359 80
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek
    8.00 - 16.00
    Sobota
    8.00 - 14.00

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem basenstudio@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail  Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie  okoliczności uzasadniające reklamację
 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we  wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację  wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
 
Reklamacja:
1. Reklamacje składane powinny być listownie lub mailowo za pośrednictwem formularza reklamacyjnego  dostępnego na stronie internetowej i odesłanie na nasz adres email:  basenstudio@wp.pl
2. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
3. Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w kartach poszczególnych produktów i dołączone do nich.
4.  W przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest dostarczenie produktu do sprzedawcy, kupujący zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego produktu pod wskazany adres uprzednio uwzględniając  warunki dostawy z gwarantem. Produkt powinien odpowiadać podstawowym  warunkom higienicznym, w stanie umożliwiającym naprawę - pod rygorem  doprowadzenia urządzenia do tych wymagań.
5. Jeżeli ze względu na rodzaj wady,  rodzaj produktu lub sposób montażu dostarczenie reklamowanego produktu  jest niemożliwe albo utrudnione istnieje możliwość oględzin na miejscu  montażu. Kupujący zobowiązany jest udostępnić dostęp do miejsca gdzie  produkt jest zamontowany.
6. W przypadku gdy wada  sprzętu wynika z jego nieprawidłowego użytkowania, Gwarant/Sprzedawca  nie ponosi odpowiedzialności za sprzęt. Koszt naprawy, transportu i  pozostałe związane z tą usługą koszty ponosi Kupujący.

Przejdź do strony głównej

Produkty w promocyjnych cenach

BasenHurtBassauBayrolBevoBluelagoonBrilixDolphinEmauxFairlandGriffonHayvardHydro-sHydroProMegaPahlenTangitTebasWater TechZodiac
dolphin s200
 Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu basenstudio.pl są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl